Mozaika všedního dne"Jednej tak abys byl šťastný ne aby, ses šťastným jen zdál."

ZOO Brno vs ZOO Hodonín

Publikováno 28.03.2017 v 13:37 v kategorii Výlety, přečteno: 46x

Když už jsem měla tu dovolenou tak jsem navštívila dvě nejblíže ZOO na jižní moravě kam jsem měla možnost vyjet.
 V Zoo Hodoníně jsem byla několikrát,asi protože Hodonín mám nejblíže,takže moje poslední návštěva byla asi na podzim ale když už jsem měla tu dovolenou tak jsem tam přece jen jela. Přijeli jsme vláčkem a pěšky jsme šli k Zoo.Je pravda,že kdo to nezná asi by moc nevěděl,protože ukazatelů jsem potkala po cestě opravdu jen pár a ztratit se mezi panelákama není pro někoho až takový problém. Já jsem se naštěstí ještě nikde neztratila,nevím jak je to možné,protože jsem žena a v mapě se nevyznám,orientační schopnosti bych také mít neměla ale zatím jsem vždycky trefila tam kam jsem potřebovala. :-)
Zoo Hodonín je sice celkem malá ,ale právě pro rodinu s malými dětmi je tak akorát. Všechno je hezky vedle sebe,děti si můžou nakrmit kozičky krmivem,které si zakoupíte u pokladny.Nenajdete tady žádné úplně exotické zvířata jako žirafy a hrochy na ty v Hodoníně nemají místo,ale akvarium pro mořský svět je krásný a plameňáci mají taky krásný výběh. Vedle krásné restaurace můžete potkat jak se prochází páv. Pro děti je tu i dětské hřiště,kolotoč.
---A Teď Brno tam jsme se vydali na druhý den ,tam jsme vyjeli vláčkem hned ráno ,potom jsme tramvají pokračovali dále. Tramvaj k Zoo jede opravdu celkem dlouho,když vystoupíte,hned vidíte ukazatel,který Vás nasměruje k Zoo.V brněnské zoo jsem byla naposledy snad ze školou takže už to nějaký rok zpátky je. Naše první zastávka byla v restauraci na obědě s výhledem na výběh tygrů,kteří teda byli zrovna schovaní takže jsme toho moc neviděli ale oběd byl dobrý i syn si pochutnal. A pak jsme se už vydali na zvířátka.
A tady mi Nemo akorát uplaval :-D
No upřímně musím říct,že brněnská zoo se mi až tak moc nelíbila,je moc velká,nebo spíš roztáhlá do kopců a vcelku jsem nic neviděla,skoro prázdné výběhy,něco bylo ještě v rekonstrukci,a protože je po zimě tak některé zvířátka ještě byli asi schované takže,jsme byli dost nachození a moc jsme toho neviděli. Nejvíc mě nadchnul mořský svět,ten byl opravdu velký,a já prostě obdivuji takové ty mořské příšerky a měli tam i Anakondu hihi. Krásný tam měli i dětské hřiště,všechny prolézačky ze dřeva a krásně propracované.Cestou zpět my syn v tramvaji usnul ,takže dobrý výlet když ho to tak zmohlo.. :-)
 Takže abych to nějak shrnula Hodonín vs Brno,asi bych zase volila Hodonín,i když je menší pro mě je tak nějak přehlednější,a lepší ale každý má jiný názor.Až se udělá hezky a budu mít volno udělám si výlet do Zoo do Lešné,v které jsem už taky kdysi byla.Abych mohla porovnat.